תמיד רציתי אופנוע | חלק 2/3

תמיד רציתי אופנוע | חלק 2/3

תמיד רציתי אופנוע | צחי הדר
הנה עברו שנתיים עם הבורגמן 056 , ואני עדיין חושב על אופנוע. למה? אין בזה שום הגיון … אבל
בכל זאת התחלתי לחפש מחליף ראוי.
ראשון בא ה- BMW F650GS . לוגו הפרופלור משדר יוקרה, תנוחה זקופה כמו שאני רגיל, ופנטזיה
לרדת לשטח לפעמים, סתם כשיבוא לי. לוקח אותו לסיבוב, והנה אני אחרי 06 ק"מ כבר עייף. למה
אתם שואלים? כי הרוח מכה בך מכל הכיוונים, המראות הרוטטות מבלבלות את העיניים ובכלל
האופנוע מרגיש קצת כמו צעצוע מסוכן לעומת ה- 006 קילו של הבורגמן. טוב, אולי צריך ללכת על
כבד יותר.
הבא בטור הוא הסוזוקי בנדיט 1250FA . האופנוע הזה מתהדר במנוע גדול, פיירינג מלא, כוח זמין
ויכולות תיור. הביקורות מהללות, אבל לי הוא לא מתאים. בנסיעה בכביש הראשי, עדיין מרגיש לי קטן
וצנום, אפילו יותר מה- BMW , הרוח לא מוותרת ואיפה אני אמור לשים את הציוד שלי?
מנסה לחשוב, מה בעצם מפריע לי והנה אני מוצא תשובות: חשוב לי שיהיה מקום לשים את
השרשרת הכבדה, חיסכון בדלק ועלויות תמיד כדאי ו- ABS לבטיחות זה חשוב.
אם זה המצב, ננסה ללכת על היי-טק – הונדה NC700C . חיסכון כלכלי, שימושיות, מקום לשים את
הקסדה. על הנייר הוא מושלם עבורי. בנסיעת המבחן, עוברים וחולפים 56 ק"מ, זה לא מרגיש לי
נכון, לא מוצא את הניוטרל, הכפתורים לא במקום, כל פעם שאני רוצה לאותת האופנוע מצפצף
ולהפך.
מה שהיה פה זה לא חיבור מיידי. וזה מה שאני מחפש-את הקליק, את הכימיה, את ההתאהבות
המידית. נציג הונדה מסביר לי שמהר מאוד מתרגלים למתגים ולמנתק ההצתה אבל אני לא מקשיב,
מאוכזב כמו בדייט לא מוצלח.
אולי נלך על קסטום? גדול וכבד כמו שאני רגיל, בודק את השחקנים בשוק ושוב מתאכזב. קסטום יפני
מרגיש לי כמו פספוס, אנשים ברחוב שואלים: "זה הארלי?" ואני בפנים מבוישות מעט עונה שלא.
אז למה קסטום אם זה לא הדבר האמיתי? ננסה הארלי. עוד לפני נסיעת המבחן אני מבין שחבל על
הזמן שלי, הפשטות שמושכת אנשים לכלים האלה, דוחה אותי. איפה פה מחשב הדרך והפינוקים?
כנראה שאשאר עם הבורגמן שלי לעד…
עוד יום, ועוד שבוע משייט לי לעבודה, בנוחות, עם התיק והשרשרת בתא, ראשון בכל רמזור.
לפעמים מצטרף לטיולי המועדון הנפלא, חי את החיים הטובים. לא זוכר בעצם למה חיפשתי תחליף.
בורגמן יקר, עברנו את ה- 06,666 ק"מ יחד. היעד הבא: 066,666 ק"מ !

פורסם בגיליון 3 | מגזין אגוריידר | אפריל 2014

 

כתיבת תגובה