סקול בייק – אייר בראש גולגולת

סקול בייק – אייר בראש גולגולת

סיון נווה- טופ ספייס.

לפני ER5 שנת 2012 אחרי ER5 שנת 2202 הרבה אחרי הספירה.. חח

מאיפה הגיע הרעיון לעשות כזה אופנוע? הלקוח ביקש סגנון של גולגולות ואמר לי תתפרע, הוא לא רצה לראות סקיצה ולא כלום הוא פשוט סמך עליי ואנחנו עשינו מה שראינו בדמיון.

האופנוע הגיע בצבע אדום עם מכות ושריטות, לוח שעונים מקולף, ניקל מקולף, מצב די רע ולא יפה אסתטית, היו חלקים שנצבעו בשחור מט שבמקור הם היו בכסוף מתכת.

לפני העבודה
לפני העבודה

בשנייה שהוא הכניס אותו אליי ראיתי מה אני הולך לעשות. באותו יום שהאופנוע הגיע פירקנו אותו וכל החלקים עברו ליטוש להסרת הצבעים שצובעו במהלך השנים. האופנוע עבר מיסוך שזה בעצם אומר לסגור את המקומות שאליהם לא צריך להגיע צבע.

לפני שאנחנו צובעים אנחנו מעבירים לתהליך ניקוי, הסרת סיליקון ושמנים. הסרת הצבע הקיים וליטוש, אחרי הליטוש אנחנו מעבירים שוב לניקוי ואז מכניסים לצביעת יסוד ותיקוני פחחות.

תהליך העבודה- לעוד תמונות גללו למטה
תהליך העבודה- לעוד תמונות גללו למטה

העבודה ארכה ארבעה ימים, למרות הפירוקים לא היה יותר מדיי בשר ולא ראינו עניין למשוך את העבודה יותר מדיי זמן, תוך כדי שמירה על סטנדרטים של איכות ורמה גבוהה דאגנו לא להחזיק את האופנוע יותר מדיי אצלנו כי אנחנו יודעים שבצד השני יש לקוח שמחכה ורוצה כבר לראות תוצאות, לקוח שהאופנוע הזה חשוב לו גם ליום יום וגם בכלל.

ביום השני של העבודה, אחרי שהייתי בתהליך של צביעת יסוד יצאתי לראות את האופנוע, תוך כדי עבודה אני עוצר ומסתכל על האופנוע. להפתעתי ראיתי שבצידי הגריפים (כיסוי ידיות) יש חלק מקולף עם חלודה. למרות שדרישת הלקוח הייתה רק לצבוע את הפלסטיקה והחלקים המתכתיים, אני לא מסוגל למסור חצי עבודה, כשראיתי את זה ידעתי שאם הכול יהיה יפה וזה יישאר מכוער זה פשוט יהרוס את כל העבודה. גם את הלוח שעונים סידרתי ותיקנתי ללקוח גם ללא בקשתו, חשוב לי התוצאה הסופית ואכפת לי גם הפרטים הקטנים, אכפת לי שכל עבודה שיוצאת מהסדנא תצא בצורה מושלמת.

הלקוח נכנס לסדנא ופשוט היה בשוק, המילים שלו היו "ואוו זה מטורף" הוא לא תיאר לעצמו. מתוך ארבעת ימי העבודה יומיים היו רק הציור אייר בראש שעשינו, אני מרוצה, הלקוח מרוצה וזה כייף גדול וסיפוק אדיר.

סיון נווה- טופ ספייס.

TOPSPACE