ימאהה חושפת NMAX, קטנוע 125 אורבני

ימאהה חושפת NMAX, קטנוע 125 אורבני

ימאהה חושפת היום קטנוע נוסף למשפחת ה-MAX, את הימאהה NMAX, קטנוע 125 אורבני, כאשר אחד החידושים הוא ABS  כסטנדרט.

בתוך השוק האירופי התוסס ותחרותי, ימאהה זוכה להכרה רחבה כמותג המוביל באיכות הקטנוע.
המוניטין מעורר הקנאה של ימאהה כיצרנית של קטנועים ספורטיביים ומסוגננים כבר חיזק עוד יותר בשנים האחרונות עם הגעתו של דגמי Tmax ו- X-MAX, כמו גם ההשקה של Tricity 3-הגלגל החדש והחדשני.
הכונן המתמשך להציע ללקוחות בחירה רחבה עוד יותר של דגמים ממשיכה, וביוני 2015 ימאהה תשיק nmax החדש, מודל נוסע עירוני 125cc שמציע סגנון כריזמטי, ספורטיבי יחד עם ביצועי מנוע תוססים , נוחות פרמיה כיתה ויוצא דופן במשק דלק.
המגזר העירוני הוא אחד שווקי הליבה של ימאהה, והצלחתה של החברה בחלק חשוב זה של עסק הקטנוע האירופי. ניתן לייחס למגוון הרחב של קטנועים קומפקטיים ומעשיים המספקים פתרונות תחבורה אמינות ובמחירים סבירים לסוגים רבים ושונים של לקוחות.
Nmax החדש: חיי היום יום כלול
בהשראת דגמי ספורט high-end שלנו, nmax החדש משלב עיצוב עצבני עם ההאצה חזקה יחד עם יכולת תמרון קלה וכלכלה יוצאת דופן. קטנוע עירוני רמת כניסה גבוה מפרט זה מביא רמה חדשה של ביצועים וסגנון לעירוניים
קטע נוסע, כמו גם להציע פונקציונלי מצטיינת, נוחות ונוחות.

המנוע מקורר נוזל 125cc 'Blue Core'
המנוע מקורר נוזל 125cc של nmax 4 פעימות תוכנן באמצעות הגישה החדש "Blue Core 'פיתוח מנוע קטן. המטרה של של החברה היא ליצור דור חדש של מנועים קומפקטיים ולשמור על רמה גבוהה של הנאה תוך אספקת דלק טובה וביצועים סביבתיים משופרים.
כדי להשיג מטרות אלה, המהנדסים של ימאהה התמקדו בהגדלת בעירה וקירור ביעילות, והפחתת הפסדי כוח עם היישום של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.
השסתום actuation משתנה (VVA) לתחושת תאוצה ליניארית

מנוע 125cc SOHC 4 פעימות מקוררים נוזל .
כחלק מהגישה החדשה "Blue Core ', והטכנולוגיה החדשנית המספקת תאוצה חלקה וחזקה, מה שהופך את nmax למרגש וספורטיבי, מצויד בצורה מושלמת לרכיבה בעיר.
מערכת VVA עובדת באמצעות מנגנון הנע בין שתי אונות, מערכת VVA משפרת בעירה ויעילות לצריכת דלק טובה יותר.
הגדרות הזרקת דלק אופטימליים
המנוע החדש  מצויד במערכת הזרקת דלק המספקת תמהיל דלק / אוויר באמצעות יציאת אליפטי ישירות לתוך תא הבעירה הקומפקטי, נותן רמות גבוהות של יעילות בעירה.מנוע SOHC החדש קומפקטי וקל משקל.

ABS כסטנדרט, עם 230mm בלמי דיסק
תכונה חשובה ומשמעותית בnmax הוא שזה הקטנוע הראשון המצויד עם ABS כסטנדרט, מה שהופך את הקטנוע אפילו יותר אטרקטיבי – במיוחד לרוכבים חדשים.
תנוחת רכיבה מרווחת

גלגל אחורי -13 אינץ '
nmax מצויד בבולמי זעזועים אחוריים
השימוש בגלגלי 13 אינץ 'גם תורמים לתחושת הנוחות, כמו גם להבטיח יציבות במהירות גבוהה. צמיג קדמי 110/70-13 מצויד, עם צמיג אחורי רחב 130/70-13 כדי לשפר את הביצועים הספורטיביים.

אחסון קסדת underseat
מתחת למושב של nmax הוא תא אחסון קסדה גדול שנועד לקחת מלאים פנים קסדה גדולה אחד עם חלל פנוי, והמושב הכפול נהנה ממנגנון קפיץ שמחזיק את המושב פתוח בעת גישה למרחב העומס.
Triple-מנורת LED פנסים ומכשירי LCD מלאים
כולל פנס LED, העיצוב המודרני של הפנים הקדמיים של nmax גם מראה הצד הספורטיבי שלה. על קורה נמוך, יש פנס LED מסוגנן ורב עוצמה זה מבט עיני תאומים, אור LED מרכזי .
אור אחורי- אור בלם LED, והשימוש בנוריות אלה לא רק נותן nmax מבט פרמיה, אלא גם תורם לצריכת דלק מוגבר המאפשר שימוש במגנטי AC קומפקטיים.
לוח המכשירים הקומפקטי וקל לקריאה כולל תרמיל יחיד המכיל קריאת נתוני LCD מלאה, עם תאורת LED אחורית. עיצוב מודרני ומינימליסטי היושב בצורה מסודרת מאחורי המסך הקומפקטי, ומדגיש המראה העכשווי המלא של nmax.

קטנוע עירוני מפרט פרימיום בהשראת קטנועי ימאהה ספורט
 חדש שפותח 125cc מנוע 'Blue Core' מקורר נוזל 4 פעימות עם הזרקת דלק
 ראש צילינדר 4-שסתום עם שהסתומים משתנים actuation (VVA) לביצועים מעולה וצריכת דלק של 45.7km / ליטר (במצב WMTC) טובים יותר
 גליל אופסט עם בוכנה מזויפת וציפוי DiASil ורדיאטור צד רכוב
 מסגרת קל משקל חדש תוכננה עם תושבות מנוע רטט-קליטה
 גלגלים 13 אינץ 'גדולים בקוטר עם צמיגים רחבים לטיפול ספורטיבי
 מתלה אחורי הלם תאומים
 מצויד עם ABS כסטנדרט עם 230mm קדמי ובלמי דיסק אחוריים
 תנוחת רכיבה נוחה ומרווחת
 שטח אחסון קסדת פנים מלאים underseat
 פנס LED ואור הבלם ומכשור LCD מלא
צבעים
אדום (RM7)
טיטניום (MYNM2)
לבן (WM6)
שחור (SMX)
זמינות באירופה: יוני 2015